.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نخستين جلسه هم‌انديشي دستگاه‌هاي فرهنگي استان مازندران

استاندار مازندران بر ضرورت برپايي نشست‌هاي كارشناسي در حوزه‌هاي فرهنگي و هنري تأكيد كرد و گفت: فرهنگ خدمتگزاري به مردم بايد توسط دستگاه‌هاي فرهنگي افزايش يابد.   
 
به گزارش شمال نیوز، ابوطالب شفقت امروز در نخستين جلسه هم‌انديشي و تعامل دستگاه‌هاي فرهنگي استان افزود: رعايت حقوق عامه، انضباط اجتماعي و وجدان كاري از مقوله‌هايي است كه بايد گروه‌هاي كاري فرهنگي بر روي آن‌ها كار كنند.
وي با اشاره به توسعه‌نيافتگي مازندران اظهار داشت: همگرايي و خدمت در استان بايد به يك فرهنگ تبديل شود تا شاهد رشد روز‌افزون مازندران باشيم.
شفقت از رسانه‌ها خواست تا اين پرسش عمومي را مطرح كنند كه مسئولان و كاركنان دولت براي توسعه استان چه كرده‌اند.
مدير‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران نيز در اين جلسه به هويت فرهنگي نظام اسلامي اشاره كرد و گفت: تخريب مباني ارزشي و فرهنگي اسلام كه كشورمان پرچمدار آن است در سرلوحه فعاليت‌هاي نظام سلطه قرار دارد.
محمد اسماعيل امامزاده ‌افزود: انقلاب ما در طول سال‌هاي اخير شاهد هجمه‌هاي فرهنگي دشمن در عرصه‌هاي مختلف بوده و همين مسئله موجب فروپاشي بلوك شرق و شوروي سابق شده است.
اين مسئول فرهنگي بر ضرورت انسجام دستگاه‌هاي فرهنگي استان براي نهادينه‌سازي پيام نوروزي مقام معظم رهبري تأكيد كرد و ادامه داد: دستگاه‌هاي فرهنگي مازندران بايد با هم‌انديشي و برپايي نشست‌هاي تخصصي فعاليت‌هاي خود را فراگير كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.